Minu konto
Tere, Logige sisse0,00 €
Pretensioonide esitamise ja defektsete toodete tagastamise tingimused
1.1. Isik, kes ei tegele majandusliku ega ametialase tegevusega (ostja), on õigustatud esitama IVM Agency OÜ-le pretensiooni, kui toode ei vasta lepingutingimustele (toode on defektne), kahe (2) aasta jooksul alates toote üleandmise kuupäevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe (2) kuu jooksul alates toote defekti avastamisest. Kui defekt avastatakse, peab ostja võtma mõistlikud meetmed toote säilitamiseks ja kaitsmiseks, sealhulgas mitte kasutama defektset toodet, kui toote kasutamine võib veelgi halvendada toote seisukorda.
1.2. Juriidilise isiku puhul lähtutakse tootja poolt kehtestatud garantiiajast. IVM Agency OÜ ei vastuta toote defekti eest, kui majandusliku või ametialase tegevusega tegelev ostja ei ole teavitanud IVM Agency OÜ-d defektist viivitamatult pärast selle avastamist.
1.3. Pretensiooni esitamise tähtaeg hakkab kulgema toote üleandmise hetkest müüjalt ostjale. Garantii kehtib toote esimesel kasutajal.
1.4. Kui toote defekt muudab auto edasise kasutamise võimatuks, kohustub ostja lõpetama sõiduki kasutamise, et vältida suuremat kahju, ja teavitama probleemist kirjalikult e-posti aadressil info@mytyre.ee.
1.5. Otsus defektse osa asendamise kohta võetakse müüja poolt pärast konsulteerimist detaili tootja või tema volitatud isikuga mõistliku aja jooksul.
1.6. Müüjal on õigus defektne toode lahti võtta, et selgitada välja rikke põhjused või tellida sõltumatu ekspertiis.
1.7. Elektriliste komponentide garantii arvestatakse ainult diagnostilise akti alusel.


IVM Agency OÜ
Peterburi tee 34/4-303
Võtke meiega ühendust
Eritootepakkumine
Ei leia sobivaid rehve? Võtke meiega ühendust, ja teeme teile eripakkumise.