Tingimused kaupluses

1. Müügitingimuste kehtivus.

1.1. Müügitingimused kehtivad ostja (edaspidi “ostja”) ja müüja IVM Agency OÜ (edaspidi “müüja”) vaheliste suhete suhtes kaupade ja teenuste ostmisel e-poest mytyre.ee (edaspidi “e-pood”).
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest kaupade ostmisega seotud õiguslikke suhteid Võlaõigusseadus, Tarbijakaitseseadus ja teised Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüjal on õigus müügitingimusi muuta. Vastavad muudatused avaldatakse e-poe veebisaidil.

2. Kauba valimine ja tellimuse vormistamine e-poes.

2.1. E-poes saab ostja tellimuse esitada ka ilma registreerimiseta. Piisab kõigi vajalike tellimusvormi väljade täitmisest. Ostukorv luuakse pärast nupu “Lisa ostukorvi” vajutamist.
2.2. Kinnitades tellimuse esitamise nupuga “Esita tellimus”, suunatakse ostja lehele, kus saab valida kohaletoimetamise ja makseviisi. Valides sobiva kohaletoimetamise ja makseviisi, sisestatakse ostja andmed, soovi korral saab registreeruda ka püsikliendiks /see võimaldab tulevikus näha ostuajalugu, koguda ja kasutada boonuseid jne./
2.3. Valides kohaletoimetamise ja makseviisi ning vajutades nuppu “Maksa”, järgige maksekeskuse juhiseid. Veenduge, et sisestatud andmed on õiged, vastasel juhul võib tellimus hilineda või üldse kohale mitte jõuda.
2.4. Kui kohaletoimetamise meetod ja aadress on märgitud ning tellimus on tasutud, saab ostja näha rubriigis “Tellimuste ajalugu” teenuste arvet. Arve koopia saadetakse automaatselt tellimuses märgitud e-posti aadressile.
2.5. Ostuleping loetakse sõlmituks (jõustunuks) alates tellimuse tasumise hetkest IVM Agency OÜ arvelduskontole.
2.6. Olge andmete täitmisel tähelepanelik. Ostja vastutab kõigi tellimusvormi väljade korrektse täitmise eest. Kui väljade “Nimi”, “Kohaletoimetamise aadress” ja “Kontakttelefon” täitmisel on vigu või andmed on puudulikud, ei vastuta müüja tellimuse õigeaegse täitmise eest.

3. Makse.

3.1. Kõik e-poes toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad kehtivat käibemaksu 20%.
3.2. Ostetud kauba hinnale lisandub transporditasu vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile /pakiautomaati, postkontorisse, kulleriga või ostja võtab kauba ise – sel juhul kohaletoimetamise tasu ei lisandu/.
3.3. Kui ostja lisab tellimuse ostukorvi, lisatakse transporditasu ostukorvis olevate kaupade hinnale. Transporditasu kajastub ka arvel.
3.4. Transporditasu arvutatakse automaatselt tingimusel, et üks tellimus toimetatakse ühele aadressile. Kui ostja soovib kaupa erinevatele aadressidele, tuleb vormistada eraldi tellimused.
3.5. Maksmisviisid:
– internetipanga kaudu;
– krediitkaardiga tasumine;
– PayPal’i kaudu tasumine;
3.6. Pärast makse sooritamist saadab e-pood Teile tellimuse kinnituse ja arve.
3.7. Kõiki müüja poolt ostja e-poe külastamisel ja ostude tegemisel saadud isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsetena. Iga internetipangaga kasutatav andmevahetuse krüpteeritud kanal tagab ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Müüja esindajatel puudub juurdepääs sellistele ostja krüpteeritud isikuandmetele.

4. Kauba kohaletoimetamine.

4.1. Pärast lepingu jõustumist vastavalt punktile 2.5 toimetatakse müüja laost väljastatud kaup ostjale kättetoimetamisviisiga, mis oli tellimuse vormistamisel märgitud. Tavaline kohaletoimetamise aeg on 1-3 tööpäeva.
4.2. E-poe veebisaidil märgitud tarneajad hakkavad kehtima alates hetkest, mil tellimuse makse on laekunud müüja pangakontole. Täpse kohaletoimetamise tagamiseks tuleb tellimuse vormistamisel kättetoimetamise andmed täita täpselt ja korrektselt.
4.3. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui kaup anti logistilisele partnerile õigeaegselt, kuid viivitus tulenes asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.
4.4. Kui kauba õigeaegne kohaletoimetamine ei ole müüjast sõltumatutel põhjustel võimalik, teavitame viivitusest tellimuses märgitud kontakttelefoni või e-posti teel ning anname teada uue kohaletoimetamise aja.
4.5. Müüja ei ole kohustatud hüvitama ostjale ega kolmandatele isikutele võimalikke kahjusid, mis tulenevad kauba kohaletoimetamise viivitusest.
4.6. Kaup antakse ostjale üle saatedokumentide alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja saatedokumentide allkirjastamist soovitame kauba üle vaadata. Nähtavate kahjustuste korral on soovitatav kaup vastu mitte võtta.

5. Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine.

5.1. Ostja võib lepingust taganeda ilma põhjuseta 14 päeva jooksul. Toote tagastamisel (lepingust taganemisel) tagastab IVM Agency OÜ tarbijale kõik müügilepingust tulenevad maksed, sealhulgas tarnekulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad ostja valitud kättetoimetamisviisist, mis erineb IVM Agency OÜ poolt pakutud odavaimast tarneviisist) hiljemalt 14 päeva jooksul.
5.2. Müügilepingust taganemise korral tuleb ostjal kaup müüjale tagastada /või vahetada/ algses terviklikus tehasepakendis, täites kauba tagastamise/vahetamise vormi „tagastusvorm“. Varuosa pakend on osa tootest ja tagab selle säilivuse ja identifitseeritavuse. Kui tutvumisel tootega ei ole võimalik säilitada tehasepakendi terviklikkust, tuleks see avada võimalikult ettevaatlikult ja minimaalse kahjustusega.
5.3. Kauba tagastamisel või vahetamisel ei tohi kleepida kleeplinti /või muid liimkompositsioone/ ega silte ega kirjutada otse tehasepakendile. Kauba karp ja selle sisupakend tuleb paigutada eraldi kartongi või kilesse.
5.4. Kauba vahetamise korral kannab müüja ise kulud kauba ostjale saatmise eest. Ostja peab sel juhul ära näitama ostetud ja autole paigaldatud kauba nähtavad erinevused /mõõdud, kinnituste asukoht ja kuju, vahed nende vahel, võimaluse korral lisama joonise või foto või saatma need e-posti aadressile info@mytyre.ee/.
5.5. Kui tagastatud toote seisund on halvenenud, vastutab ostja väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on toodet kasutanud viisil, mis ei ole vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks. Kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks võib toodet kasutada üksnes nii, nagu see on tavapäraselt lubatud kaupluses.
5.6. Müüja kannab kauba tagastamise kulud juhul, kui kaup sai transpordi käigus kahjustada või kui visuaalse kontrolli käigus ei olnud võimalik defekte tuvastada või kui kaup või selle kogus ei vastanud tellimusele.
5.7. Müüja võib tellimuse tühistada järgmistel juhtudel:
– ostja ei tasunud arvet tellimuse alusel määratud tähtaja jooksul;
– tellitud kaup on tarnija laos otsa saanud ja ostja ei nõustunud müüja poolt pakutud asendustootega /sarnase kvaliteedi või lähitunnustega/;
– kauba kohaletoimetamise aeg pikeneb müüjast sõltumatutel põhjustel ja ostja ei nõustu tellimuse pikema ooteajaga;
– tellimuse tühistamine toimub telefonikõne ja/või kirjavahetuse teel koos müüja kohustusliku kirjaliku kinnitusega lepingu täitmise võimatuse põhjuste kohta.
5.8. Müüja lepingu täitmisest loobumise korral tagastatakse ostjale ettemaks tema arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul pärast vastava teate laekumist.
5.9. Kauba tagastamine toimub:
– otse Mytyre kauplusesse aadressil Pae 21;
– Mobeston kulleriga aadressile Pae 21;
– Omniva või DPD pakiautomaadi kaudu Paepargi Maxima XX.

6. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted.

6.1. Müüja kasutab ostja isikuandmeid ainult tellimuse täitmiseks. Müüja ei avalikusta ostja isikuandmeid, mis on esitatud tellimuse tegemiseks, kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel. Pankade ja ostja vaheline suhtlus on kaitstud SSL-protokolliga (krüpteeritud andmeedastuskanal), mis tagab, et kolmandad isikud ei saa juurde pääseda ega muuta edastatud teavet. Panga ja müüja vaheline teave on kaitstud digitaalsete allkirjadega.
6.2. Kui ostja registreerib end püsikliendina, annab ta automaatselt müüjale loa edastada talle e-posti teel teavet allahindluste, kampaaniate ja sooduspakkumiste kohta.
6.3. Ostjal on õigus loobuda uudiskirjadest ja oma andmete eemaldamisest kliendibaasist.

7. Vastutus ja vaidluste lahendamine.

7.1. Üldtingimuste /lepingu/ punktide rikkumise korral reguleeritakse müüja vastutust ostja ees või ostja vastutust müüja ees Eesti Vabariigi seaduste alusel.
7.2. Kui ostja ei ole rahul müüja pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud või tema huve on kahjustatud, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või pöörduda kohtusse. Tarbija võib kaebuse esitada isiklikult või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on kergesti kergesti kergesti Tarbijakaitseameti veebilehelt. EL liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks tuleks pöörduda Euroopa Liidu Tarbijakeskuse konsultatsioonikeskuse poole.
7.3. Igal juhul on IVM Agency OÜ vastutus piiratud otseste materiaalsete kahjude hüvitamisega, Mobeston autovaruosad.ee OÜ ei vastuta immateriaalse kahju ega saamata jäänud tulu eest. IVM Agency OÜ poolt makstavat hüvitist ei saa mingil juhul ületada toote eest makstud summat.
7.4. Defekti esinemise juhtumite lahendamisel juhinduvad ostja ja IVM Agency OÜ pretensioonide esitamise põhimõtetest, mis on müügilepingus lahutamatuks osaks, ning millega ostja saab tutvuda IVM Agency OÜ kodulehel.
7.5. Kui kokkuleppele ei jõuta, on tarbijal õigus pöörduda vaidluste lahendamisele mittekohtuliku organi poole. /Endla 10A, 10142 Tallinn; telefon 6201 707; e-post avaldus@komisjon.ee) veebilehel https://komisjon.ee/et/.
ADR menetluse reeglid on saadaval veebilehelt https://kiatt.ee/et/

8. Muud tingimused.

8.1. Korpuste tagastamise tingimused. Selliste toodete, nagu EGR-klapid, pidurisupportid, starterid, generaatorid, roolivõimenduspumbad ja roolirongid, hinna sisse lisandub tavaliselt tagatisraha vastavalt tehase kehtestatud summale. Tagatis tagastatakse pärast vana korpuse tagastamist ja eksperdi kinnitust, et korpus on korras. Raha tagastatakse hiljemalt 30 päeva jooksul pärast vana korpuse tagastamist.
8.2. Pidurisupportid. Vana pidurisupporti korpus tuleb tagastada puhtalt ja originaalpakendis. Tagastatav korpus peab olema taastatav ja täies komplektsuses. Korpus ei tohi sisaldada keevitamise, kulumise või mehaaniliste kahjustuste märke. Kõik servad ja kinnitused peavad olema terved ja korras. Tagastatava toote tehnilised omadused peavad vastama ostetud toote tehnilistele omadustele.
8.3. EGR-klapid. Vana korpus tuleb tagastada puhtalt ja originaalpakendis. Tagastatav korpus peab olema taastatav ja täies komplektsuses. Korpus ei tohi sisaldada keevitamise, kulumise või mehaaniliste kahjustuste märke. Kõik servad ja kinnitused peavad olema terved ja korras. Tagastatava toote tehnilised omadused peavad vastama ostetud toote tehnilistele omadustele.
8.4. Generaatorid, starterid ja kliimaseente kompressorid. Vana korpus tuleb tagastada puhtalt ja originaalpakendis. Tagastatav korpus peab olema taastatav ja täies komplektsuses. Korpus ei tohi sisaldada oksüdeerumise, keevitamise, kulumise või mehaaniliste kahjustuste märke, see tähendab, et kõik servad ja kinnitused peavad olema terved ja korras. Starteri rootori lõpp ei tohi sisaldada ülekuumenemise märke (sinine värv), rootori laagrite peaks olema terved ja korras. Tagastatava toote tehnilised omadused peavad vastama ostetud toote tehnilistele omadustele.
8.5. Roolirongid ja pumbad. Vana korpus tuleb tagastada puhtalt ja originaalpakendis. Tagastatav korpus peab olema taastatav ja täies komplektsuses. Korpus ei tohi sisaldada oksüdeerumise, keevitamise, kulumise või mehaaniliste kahjustuste märke, see tähendab, et kõik servad ja kinnitused peavad olema terved ja korras. Roolirongi lõpptootja ei tohi sisaldada mingeid kahjustuse või rooste märke. Tagastatava toote tehnilised omadused peavad vastama ostetud toote tehnilistele omadustele.

Valige väljad, mida kuvada. Teised peidetakse. Lohistage, et järjekorda muuta.
  • Pilt
  • SKU
  • Rating
  • Hind
  • Laos
  • Saadavus
  • Lisa korvi
  • Kirjeldus
  • Sisu
  • Kaal
  • Mõõtmed
  • Täiendav info
Click outside to hide the comparison bar
Võrdle
Peamenüü Kategooria menüü Kontaktandmed
Mida otsid?
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.